علی و امیدعلی و امید، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

علی و امید کوچولوهای88

منتظر اتفاق خوب

روز پدر مبارک ...

1392/3/2 17:17
نویسنده : maman ali & omid
981 بازدید
اشتراک گذاری

میلاد با سعادت

مولود کعبه مولی الموحدین ،امیرالمومنین، امام علی (ع)

محضر امام عصر و الزمان، امام الانس و الجان حجت ابن الحسن العسکری حضرت مهدی عجل الله تعالی

فرج و تمام عاشقان حضرت تبریک وتهنیت باد.

niniweblog.com

پدر جان ،

باش و با بودنت باعث بودن من باش .

روزت مبارک . از صميم قلب دوستت دارم . . .

چ

niniweblog.com

تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی،

سخاوت، سکوت، مهربانی

و... بسیار سخت است ...

پدرم روزت مبارک . . .

niniweblog.com

همسر مهربانم با وجود تو،

مرا به الماس ستارگان نیازی نیست،

این را به آسمان بگو.

تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی .

روزت مبارک باد.

 

niniweblog.com

ای شبنم عشقتان كه زیباترین شبنمی بود كه روی گلبرگ های قلبم نشست.

بدانید كه تا وقتی شقایق هست دوستتان دارم.

روز مرد بر شما مرد کوچولوهای خودم مبارک.


niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ایلیا الشن
3 خرداد 92 0:06
میلاد مولای عاشقان حضرت علی (ع) و روز پدر رو به شما و خانواده محترمتون تبریک می گم


مامان علی و امید:ممنون عزیزمممم ... من هم به شما تبریک میگم خانمی
سمانه مامان پارسا جون
3 خرداد 92 0:52
سلام علی و امید گلم روزتون مبارک


ممنون خاله جووون