علی و امیدعلی و امید، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

علی و امید کوچولوهای88

منتظر اتفاق خوب

الهی قربون این کاراتون ...

1392/3/1 20:41
نویسنده : maman ali & omid
913 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام عزیزای خودم .. خوبید گلای من ؟؟

شب قبل از تولد بابا داشتم تو آشپزخونه کارهامو میکردم که دیدم شما دارید شیرین کاری میکنید و با هم میخندید .. رفتین اسکوتر امید و برداشتین و چوب لباسی های خرسیتون و بهش آویزوون کردین و دو نفری دارید میبریدشون .. بغل

امید م یه جاهایی نمیزاشت علی هم پشتش وایسته ..دیدم علی بهش میگه امید الان خرسا گریه میکنن ها .. بعد صداشو عوض کرده و بچه گونه میگه الان میگن بابامون کو؟؟ بابا علی بابا علی !!!تعجب

الهی قربونت برم من مادر جان که انقدر عجله داری بابا بشی قلب

نفسای من

چند وقتیه که علی جونم خیلی به من وابسته شدی و همش ازم میخوای که بغلت کنم و بوست کنم ..الهی فدات بشم که انقدر محبت کردن و دوست داری عزیزم ....بغل

الانم از خواب بیدار شدین و اومدی دیدی من پشت کامپیوتر نشستم هیچی نگفتی و فقط اومدی سرت و گذاشتی روی پام و چند دقیقه وایستادی پیشم تا من یکم بهت محبت کنم .. الهی قربونتون بشم که عاشقتونم ...قلبماچماچقلب

ایشالا همیشه سلامت باشید و پایدار عزیزای من قلببای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

asal
2 خرداد 92 16:38
سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارید اگه موافقید تبادل لینک کنیم اگه اشکالی نداره هر وقت اومدید وبم با نظر بگید لینک کردم که منم لینکتون کنم اینم ادرس وب من :www.asaljj.niniweblog.com در مورد کاردستی با وسایل دور ریختنی و ........ و اون جا نظر بدید باشه ؟ و اینم وب بعدی که میتونید باهاش به گیلان سفر کنید اون جا هم نظر یادتون نره اینم ادرسش :www.asalweblog.niniweblog.com . عسل 12 ساله منتظرم هااا
ایلیا الشن
3 خرداد 92 0:05
ای جانم انشاءا... همیشه سرزنده وسلامت و پایدار باشن


مامان علی امید: قربون دلت عزیزمممم
سمانه مامان پارسا جون
3 خرداد 92 0:54
ای جانم
بزرگ شدید هزار ماشاالله آقا شدید حسابی
دلم خیلی واستون تنگ شده زهرا جون خیلی


مامان علی و امید: فداااات بشم عزیزم ... دل منم یه ذره شده به خدا ... باید بریم تو کار تدارک یه قرار
negin
3 خرداد 92 19:32
به به چه گل پسرهایی

خدا حفظشئن کنه.

شاد باشید

آپم


مامان علی و امید:ممنون عزیزم ..
سلامت باشید .. ممنون که به ما سر زدین
ندا مامان پارسا و آریسا
8 خرداد 92 13:17
عزیزای دلم باباعلی! الهی قربونتون برم که اینقدر شیرین شدین و دنیای زیبایی دارین ....دوستون دارم


مامان علی و امید: فدااای تو عزیزززم .. ما هم شمااا رو خیلییییییییییی دووووست ئاااریم