علی و امیدعلی و امید، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

علی و امید کوچولوهای88

منتظر اتفاق خوب

روز پدر..

1392/3/9 16:20
نویسنده : maman ali & omid
912 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام به همگی ... خوبید انشاالله ؟؟

ما هم خوبیم خداروشکر قلبهفته ی پیش روز پدر بود و منم دست به کار شدم و دوتا کیک گلدونی درست کردم .. یکی برای بابا داود و یکی هم برای بابا یوسف .. خیلیی هم خوش مزه شده بود خوشمزه

ولی متاسفانه از چند روز قبلش شما از این ویروسهای جدید گرفته بودید و گلاب به روتون ... داشتین نگرانتازه داشتنین خوب میشدین که جمعه شب بوود که حال منم بد شد و بدجوری حالت تهوع گرفتم .. آخخلاصه که شنبه رفتم و یه سرم ناقابل نوش جان کردم و تا دو روز توی جاام افتاده بودم .. یک شنبه بعداز ظهر بود و من هنوز خوب نشده بودم که دیدم بابایی از سر کار اومده و میگه منم حالم بد شده ..تعجب دیگه چندتا از قرصهای خودم دادم خورد ولی بهتر نشد و هرچی گفتم که برو دکتر که تا فردا بهتر بشی گوش نداد .. این شد که حالش بدتر شد و فرداش نتونست بره سرکار و موند خونه یکم استراحت کرد و یه دکتر رفت و حالش یه کمی بهتر شد .. مژه

اینم از ماجراای مریضی خانوادگی ما .. البته به اینجا ختم نشد .. هنوز بابایی خوب نشده بود که دیدم مامان مرضی و بابا یوسف هم مثله اینکه از ما گرفتن و حالشون بد شدخنثی

امروز بابا رضا کنکور داشت و الان رفته سر جلسه ... ما هم براش دعا میکنیم که موفق باشه انشالله ..بامن حرف نزن

این عکس کیکی که درست کردیم برای روز پدر ..

 

اینم عکس مردهاای خانواده ی ما در روز مرد قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ایلیا الشن
10 خرداد 92 17:59
به به چه کیک خوشمزه ای اووووووومم

انشاءا... بابائی هم درکنکور موفق بشن با بهترین رتبه


مامان علی و امید:فدااای توووو
مامان نسرین
14 خرداد 92 0:08
سلام
تبریک میگم این روز عزیز رو بهت
کیکتم خیلی خوشگل بود ..نوش جان


مامان علی و امید: ممنون عزیزم .. فداای تو
سمانه مامان پارسا جون
18 خرداد 92 0:10
سلام زهرا جون خوبی؟
ای بابا همگی باهم مریض شدید؟ امان ازین ویرووسها.
الان بهترید؟
بازم هنرنمایی کردی خانوم؟
ببین کیکهات واقعا عین کیکهای قنادیهاس. جدی میگم
حرف نداری


مامان علی و امید: سلااام عزیزم .. ممنون گلم .. الحمدالله خوب شدیم دیگه ..
فداااااات بشم .. دیگه اینقدرها هم حرفه ایی نشدیم
ممنون که به ما سر زدی عزیزززززمممم