علی و امیدعلی و امید، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

علی و امید کوچولوهای88

منتظر اتفاق خوب

عقد کنون عمو هادی..

1392/2/8 3:11
نویسنده : maman ali & omid
1,676 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام به همه ی دوستای خودم .. یه سلام هم به گوگولیای خودم .. خوبید همگی ان شالله ؟؟

امیدوارم سالم و سلامت در کنار خانواده هاتون روزهای خوب و خوش و سپری کنید قلب

یه چند وقتیه که درگیر مراسم عقد عمو هادی بودیم و وقت نشده بود که بیام و براتون بنویسم ..

خدا رو شکر به خوشی و میمنت عقد کنون عمو هادی هم برگزار شد ...

من بازم به عمو هادی و زنعموی جدیدتون تبریک میگم .. امیدوارم همیشه زیر سایه حق زندگی خوب و خوشی داشته باشن ..

توی پست قبلی گفتم که عفونت گلو داشتم و دوستای گلم جویای حالم بودن .. از همشون ممنونم .. خدا رو شکر خوب شدم و دیگه مشکل خاصی نیست مژه

خبر بعدی اینکه فردا هم بابا رضا داره میره ماموریت و ما یه چند روزی مهمون مامان گیتی میشیم تا بابایی به سلامتی برگرده پیشمون ...

دیگه چیزی نیست که بخوام توضیح بدم .. بقیه اجرا رو هم توی ادامه مطلب با عکسها مشاهده کنید قلببای بای

 

عکس علی و امید با عمو هادی ..

عقد کنون

 

چند روز پیش که خونه ی مامان گیتی اینا بودیم بابا داود براتون ماشینهایی که اونجا دارید و به ترتیب چیده بود تا مسابقه بدین ..

علی و امید

عکس جدید زیاد نداریم ..پس در نتیجه به همین دوتا بسنده میکنیم ..

ممنون از نگاهتون بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

راحله
10 اردیبهشت 92 10:13
سلام به روی ماهتون..خوبیییین؟؟؟خدا رو شکر....من دختر عموی زهرا جوووون مامان دو قلوهای خوشگل هستم...از همینجا عقد برادر شوهرت آقا هادی (که به عبارتی میشه پسر دایی دخترعموم یا برادر شوهر دختر عموم) رو بهت تبریک میگم...ایشالااااه خوشبخت شن....از طرفی هم خوشحالم که سالمی عزییییزم.....ی ماچ آبدارم برای علی و امید...


مامان علی و امید :سلااام گلم ..ممنون عزیز دلم
سمانه مامان پارسا جون
17 اردیبهشت 92 10:39
سلام زهرا جون خوبی عزیزم
گلهای خوشگلت خوبن؟
خدا بد نده عزیزم بهتری؟
جاری جدید مبارک
به سلامتی
علی و امید گلم رو ببوس


مامان علی و امید: سلاااام عزیز دلم ..ممنون گلم ما خوبیم .. الحمدالله ..
خدا رو شکر بهترم عزیزم ..
جاری جدیدمون هم ایشالا که مبارکه
تو هم پارسای نازم و بماااااااااااچ