علی و امیدعلی و امید، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

علی و امید کوچولوهای88

منتظر اتفاق خوب

تولدتون مباااارک گلهای مامان

1391/11/22 14:56
نویسنده : maman ali & omid
725 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم ... تولدتون مباااارک خوشگلای من ... امیدوارم  صد سالگیتون رو کنار هم جشن بگیرید پسرای گلم .. ایشالله خوشبخت و موفق سالم باشید قلب

15 بهمن تولدتون بود که ما به دلیل اینکه یک شنبه بود و وسط هفته بود جمعه براتون جشن گرفتیم ..از صبحش که بیدار شدین خیلی خوشحاااال بودین ..کلی ذوق داشتین که تولدتونه و قراره کلی کادو بگیرین ...تشویق

اینم از سه سالگیتون که شمعش و فوت کردین پا توی چهارمین سال زندگیتون گذاشتین ... 

باور کردنش یکم برام سخته که سه ساااال از دنیا اومدنتون میگذره ... یعنی الان سه سااله که شما دوتا فرشته ی کوچولو کنار ما هستین و روز به روز بزرگ تر میشین ... ان شاالله که همیشه سلامت باشین و چشم بد ازتون دور ...

دیگه حسابی بزرگ و باهوش شدین .. دارین واسه خودتون مردی میشین ماشالله...

یکی از کادوهای تولدتون که بابا جون براتون گرفتن فلش کارتهای تراشه های الماس بود ... همونجوری که حدس میزدم خیلی سریع دارید پیش میرید، البته اگه این سرما خورگیتون اجازه بده ....

تا امروز تونستین کلمات ( مامان، بابا ، دست، صورت، انگشت، دهان، پیشانی، چشم، گوش) رو یاد بگیرید و بخونید ... 

من که خیلی ذوق میکنم وقتی انقد قشنگ یاد میگیرید نابغه های کوچولوی من ... امیدوارم توی تمام مراحل زندگیتون موفق و پیروز باشید بامن حرف نزنماچقلب

 تولد

ادامه ی عکسهای تولدتون هم میزارم توی ادامه مطلب ....

اینم از کیک تولدتون که بره ی ناقلا بود ...

کیک

 

اینجا هم پسرای گلم در حال بریدن کیک ...

تولد

 

اینم الویه که برای شام درست کرده بودم ..

الویه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ایلیا الشن
22 بهمن 91 19:53
مرسی مامان زهرای خوب و مهربون به خاطر سه سال زحمتی که واسه گل پسرا کشیدی .. انشاءآ... همیشه شاد شاد و تنتون سالم باشه و کنار هم خوش باشین .

کیکتون هم حرف نداشت

علی و امید عزیزم هم که مثل همیشه آقا و دوست داشتنی انشاءا... خدا همیشه پشت و پناهشون باشه


مامان علی و امید: ممنون عزیز دلممممممم ...
خیلی ماهی به خدا ... ایلیا الشن یه بوس محکم بکن از طرف من
بابای ارشیا
27 بهمن 91 14:15
ماشالله به این دوتا شاخ شمشاد
الهی در پناه خداوند همیشه کنار هم و پشتیبان هم باشید


ممنون
مامان پارمین
2 اسفند 91 23:38
سلام دوست نازنینم خوبی؟؟
تولد گل پسرهات مبارک !


مامان علی و امید: سلااام عزیزم ... ممنونم خانمی
فداااای تو گلم .. پارمین گلم و ببوس