علی و امیدعلی و امید، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

علی و امید کوچولوهای88

منتظر اتفاق خوب

داریم به تولدتون نزدیک میشیم .....

1391/11/2 23:58
نویسنده : maman ali & omid
411 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم ... ان شاالله الان که دارید این پست و میخونید سالم و سلامت باشید و هیچ دغدغه ای نداشته باشید...

دیشب که میخواستم بخوابونمتون  بردمتون توی تختتون و گفتم هرکی پسر خوبی باشه و گریه نکنه و زوووووود بخوابه ، فردا صبح که بلند بشه زیر متکاش جایزه هست...شما هم بلاخره با یکم کلنجار رفتن خوابیدید ... صبح بیدار شدید خیلی اذیت کردین و گریه کردین گفتم برید بخوابید و چون یه کم عصبانی بودم زود رفتین تو تختتون و منم اومدم پیشتون تا خوابتون ببره ... بعد علی سوال همییش و پرسید :مامان، مامان من هستی ؟؟؟؟ منم گفتم نهههه ، من مامان بچه هایی که اذیت میکنن نیستم .. شروع کردی به نق زدن که مامانم باش!!سوال

منم گفتم حالا بخواب ، اگه بخوابی مامانت میشم چشمک

بعد از چند دیقه امید گفت مامان بخوابم زیر متکام جایزه میاد ؟؟!! قبل از اینکه من جواب بدم علی تندی گفت : نهههه اگه بخوابی مامانت میشه قهقهه

پیش خودم غبطه خوردم به دنیای کوچیکتون که انقدر قشنگه ... خوش به حالتون ... خدا کنه از این روزای نهایت استفاده رو ببرین عزیزای دلم ...

الهی من فداتون بشم ... داشتم برنامه هامو برای جشن تولدتون توی ذهنم مرور میکردم ، یه دفعه به فکر شمعی که باید براتون بگیریم افتادم ... شمع شماره ی 3خیال باطل...

باورم نمیشه انقدر زود گذشت ... انگار همین چند روز پیش بود که به دنیا اومدین ... ولی فقط تونستم بگم خدایا شکرت که خودت محافطشونی ...خدایا شکرت که این عزیزای ما سالمن ... و یه دعا که خدایا همیشه دستشون و بگیره و مراقبشون باااشلبخند

انشاالله پست بعدی با گزارش تولدتون میام بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ایلیا الشن
16 بهمن 91 17:55
تولد عسلا مبارکککککککککککک
قالبهای کودکانه مادام بوفی
27 بهمن 91 18:07
سلام عزیزم دوستداری یه قالب برای وبلاگت داشته باشی که با عکس نی نی خودت طراحی شده باشه.... میتونی به کلبه ما بیای و قالبهایی دوستا و مامانای گل بقیه نی نی ها سفارش دادن رو ببینید... هر روز 1 قالب اضافه میشه.... جاتون خالی نباشه