علی و امیدعلی و امید، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

علی و امید کوچولوهای88

منتظر اتفاق خوب

خدایا شکرت

1391/8/24 21:23
نویسنده : maman ali & omid
410 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااام سلاااااام 

ما اومدیم که اگه خدا بخواد از این به بعد زود به زود اپ کنیم و خاطرات وروجکامون و ثبت کنیم .... دیگه این پسرکای ما بزرگ شدن و حسابی شیرین و با مزه و البته اعصاب خرد کن و خونه خراب کننیشخند

چند روز پیش که با بابا رضا رفته بودم بیرون موقع برگشتن دیدیم یه بنده خدایی داره کنار خیابون بچه خرگوش میفروشه خلاصه منم وقتی دیدیم دیگه نتونستم طاقت بیارم و بابایی رو مجبور کردیم که یه دونه برامون بخرن مژه خیلی ملوس و نازه .... وقتی اومدیم خونه و علی و امید دیدنش کلی ذوق کردن و دیگه بیچاره کردن این خرگوش بنده خدا رو ... ما هم مجبور شدیم قفس بیاریم و اون خرگوش زبون بسته رو بندازیم توش تا از دست این وروجکای عسلی در امان باشه آخ

ان شاالله دفعه بعدی عکس گل پسرا رو با خرگوششون میزاریم ... 

دلم خیلی برای دوستای نی نی سایتیم تنگ شد ه... خیلی خوشحال میشم دوباره کامنتاشون و ببینم ... اینم از حرفای من ... فک کنم برای امروز بس باشه ایشاالله از این به بعد زودتر میام و خاطرهای این پسرای گلم و که هرروز دارن قد میکشن و بزرگ تر میشن مینویسم بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ایلیا الشن
3 آذر 91 8:19
ای ول خرگوش نو مبارکککککک


مامان علی و امید:خواهر جون عمرش وفا نکرد
ندا مامان پارسا و آریسا
3 آذر 91 13:36
سلام عزیزم . چه عجب ؟!! کجایی خانم . تا وبلاگتو باز کردم کلی خوشحال شدم دیدم بعد از چند ماه مطلب جدید گذاشتی .عکس وروجکای خوشمزه را بذار که خیلی دلم براشون تنگ شده . برای خودتن همین طور

مامان علی و امید:سلاااااام ندا جونم ... خوبی عزیزم ؟؟؟
فدای تو گلم که انقد مهربونی ... اره دیگه بلاخره اومدیم .. چرا نی نی سایت نمیای ندا ؟؟؟