علی و امیدعلی و امید، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

علی و امید کوچولوهای88

منتظر اتفاق خوب

یه سلااام پر از شرمنده گی

1391/3/26 22:24
نویسنده : maman ali & omid
902 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااام به دوتا گل خودم .. خوبید گلای مامان ؟ شرمنده که انقدر دیر اومدم افسوس

یه سلاااااام دیگه به دوستاااااااای گل خودم که خیلی دوسشون داااارم به خدا لبخندهم شرمنده م کردین با کامنتاتون هم خیلی خیلییییییییییی خوشحالم کردین .. ممنون که به یاد ما بودین .. تمیدونم با چه زبونی از همتون تشکر کنمقلب

نمیدونم از کجا بگم و از چی بگم ... بعد از اینهمه تاخیر واقعا نوشتن هم یادم رفته نیشخندمتفکرما  از قبل از تولد این دوتا نیم وجبی حسابی درگیر بودیم .. هم خرید عید هم خونه تکونی هم یکم تغییر توی خونمون هم تولد کوچولوهامون .. این شد که دیگه دیر شد و ما هم شرمنده همه شدیم آخ

خوب حالا از تازگیا بگم که ما چهارشنبه یه مسافرت یه دفعه ایی رفتیم شمال و امروز برگشتیم ...

از حرف زدن این دوتا فسقلی هم که هر چی بگم کمه .. دیگه ما سرمون رفت از بس که اینا قر زدن .. ولی خوب خیلی با نمک حرف میزنن مخصوصا وقتی با هم حرف میزننمژه

دیگه واسه خودشون مردی شدن ودیگه خیلی وقته که شیر خشک نمیخورن .. دقیقل از چهاردهم فروردین شیشه خوردن و ترک کردن البته بهتره بگم به زور ترک کردننیشخند الانم دیگه در تدارک ترک پوشکیم منتها هنوز عملی نشده و هی امروز و فردا میشه

دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه که بخوام بنویسم یه چندتا عکسم میزاریم برای همه ی اونایی که به ما لطف داشتن و دارن قلب

 

 تولد داداشیها

تولد

 امید عسیسم

امید

علی گلم

علی

 گلهای من توی عید

عید

 یه گردش آخر هفته بالای کوه (علی)

علی

 امید

امید

 تولد بابا رضائه که ما بازم از اینجا بهش تبریک میگیم ...

تولد بابا

  اب بازی وروجکا

دریا

اولین عکس پزسنلی دو قلوهای ما

علی

علی

امید

امید

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمان (مامی ایلیا و الشن )
31 خرداد 91 0:08
ای جوووووووووووونم

هزارماشاء ا... هزار قل هوا... به خوشگلای خودمممممممممم

ماه بودین ماهتر شدین .

هوارتاااااااااااااااااا بوسسسسسسسس


مامان علی و امید:فدااااااای تو عزیزم ... ممنون .. ایلیا و الشن گلمو ببووووووووووووووووووووووووس
حنا مامی حنانه و حانیه
19 مرداد 91 15:07
وای خدا جیگر این دو تا آقای خوشتیپ رو برم من
مرسی زهرایی کیف کردم چقدر دلم براشون تنگولیده بود
بیا بهمون سر بزن دلم برات یه ریزه شده خواهر



مامان علی و امید: سلااااااام گلم .... ممنون عزیز دلممممممممم منم خیلی دلم براتون تنگ شده به خدااا .. ببوس گل دخملیا رو
مامان پریسا
24 شهریور 91 21:18
سلام عزیزم. من عاشق دوقلو ها هستم. مخصوصا" این گل پسرها. دوست داشتی به ما هم سر بزنید. خوشحال میشم بیشتر با هم دوست بشیم.