علی و امیدعلی و امید، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

علی و امید کوچولوهای88

منتظر اتفاق خوب

ولنتاین مبارک ...

1391/11/27 23:28
نویسنده : maman ali & omid
1,354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی ...

دیروز پنج شنبه روز ولنتاین بود و بابایی زحمت کشیدن و من و شرمنده کردن و یه کادوی خیلی خوشگل برای من گرفتن ...

منم خواستم اینجا بنویسم و دوباره از همسر عزیزم تشکر کنم ..niniweblog.com

رضا جان ممنون عزیزم .. خیلی زحمت کشیدی گلم .. خیلی دوست دارم عزیزم .. امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی عزیز دلم ..قلبلبخندقلبلبخندقلب

niniweblog.com

عکسش هم در ادامه میزارم..

ولنتاین

کادویی هم که گرفتم یه دستبند نقره با نگین های زمرد بودخجالت

ولنتاین

 

ولنتاین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابا رضا
28 بهمن 91 14:58
سلام
در برابر زحمات شما ناچیز بود عزیزم...
امیدوارم همیشه در کنار هم این روزهای خوبو جشن بگیریم...
دوستدارشما رضا...


مامان علی و امید:سلاااام عزیزم ..

شبـ و روز میبـــارَمـ..

تـــو فقَط رنـگــیـن کـمـآن

لـَحظه هایمـ بـــاش!

دوست دارم گلم
مامان سهند و سپهر
29 بهمن 91 10:03
عشقتون پاینده


مامان علی و امید: ممنون خانمی
ندا
29 بهمن 91 15:35
عزیزم مبارکت باشه ، دستشون دردنکنه ، چه باسلیقه بود ، امیدوارم همیشه شاد و سلامت درکنار هم خوش باشید


مامان علی و امید: ممنون عزیز دلم .. فسقلیای نازت و ببوس
ایلیا الشن
4 اسفند 91 16:45
دست بابارضای مهربون و باسلیقه دردنکنه انشاءا... همیشه درکنار هم خوش باشین .

همه هدیه ها به کنار هدیه همسر به کنار انگار تمام خسته گیها از تن آدم درمیاد


مامان علی و امید:سلااام عزیزم ..
ممنون گلم .. انشالله شما هم همیشه خوب و خوش باشین ..
ببوس جیگرای منو
سمانه مامان پارسا جون
5 اسفند 91 18:43
خوبی عزیزم
دست همسر با سلیقت درد نکنه
آدم کیف میکنه این مردای به فکرو میبینه دمشون گرم


مامان علی و امید:سلااام عزیزم .. ممنون گلم
آره واقعا .. خیلی کیف میده
حنا مامان حانیه و حنانه
5 اسفند 91 22:09
به به چه بابا رضای با سلیقه ای البته قبلا با انتخاب یه همسر خوب و مهربون و فداکار سلیقه شون رو نشون داده بودند دستشون درد نکنه بابت شاد کردن دل یک عدد مادر دوقلوی زحمتکش
ایشالله همیشه سالم و سلامت در کنار هم زنده باشید و شاد


مامان علی و امید:ممنون عزیزم ... وااای خجالت دادین مارو خانمی
ایشالا شما هم همیشه شاااد باشین