علی و امیدعلی و امید، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

علی و امید کوچولوهای88

منتظر اتفاق خوب

روز مرگی

1391/9/12 0:24
نویسنده : maman ali & omid
458 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام به گلهای خودم... حالتون خوبه مامانیا؟؟!! امیدوارم که صحیح و سالم باشید ...

اومدم که یه کم براتون از شیرین زبونیایی که میکنید تعریف کنم ... 

علی جونم هر چیزی که بهت میدیم اول از همه میپرسی مامان این چه لنگیه( رنگی )؟ ما هم رنگش و بهت میگیم و تو اگه هم رنگ اون قبلا چیزی دیده باشی میگی.. قربون اون هوشت بشم مامانی .. اون روز داشتی شیر میخوردی گفتی مامان شیرم چه لنگیه؟؟ من گفتم سفیده.. شما دوباره گفتی مثه خرگوشم قلب 

امید گلم شما هم ماشالله انقد زورگو شدی اخه مادر جان ... تا هر چیزی رو دست داداشت میبینی سریع میری سراغش و تا نگیری ازش آروم نمیشی حالا اون میخواد هر چیزی باشه حتی یه نخ معمولی هم باشه باید بگیریش.. قربونت برم که طاقت نداری داداشی یه چیز داشته باشه و شما نداشته باشی قلب

حالا کلی باهات تمرین کردیم که گریه نکنی و بری بگی لطفا به منم بده ، یکم تاثیر داشته ... تا میبینی علی چیزی بر داشته میری با یه لحنی که دل همه به رحم میاد میگی لطفا میشه به من بدی؟؟؟ 

وقتی اینجوری میگی انقد مظلوم میشی که دیگه داداشت هم دلش نمیاد نده ...

امروز رفتیم خونه ی دایی بابایی اخرش که میخواستیم بیایم علی یه کلید از جیبش دراورد وااااااااااای دیگه خدا میدونه چیکار کردی مامانی ... انقد گریه کردی آبرومون و بردی به خاطر یه کلید ....آخرش دایی بابا رفت یه کلید آورد داد به علی تو اونو از علی گرفتی تا آروم شدی...

ایشالله که همیشه و در همه حال خدا نگه دارتون باشه و دست علی به همراهتون ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ایلیا الشن
17 آذر 91 18:03
دست علی به همراهتون نازنازیای من




حنا
24 آذر 91 8:33
ای جانننننننننننننننننن
جیگر جفتتون رو خام خام هام هام کنم من چقده خوشمزه این آخهههههههههههههه

مامان علی و امید:سلاااام خانمی ..... فدای تووو عزیزم ... ممنون که اومدی گلم
ندا مامان پارسا و آریسا
16 دی 91 9:30
ای جونم به این عسلای خوشمزه ، انگار تو دوقلوها همش یکی زورگو میشه یکی مظلوم آریسا منم خیلی زورگو شده . جیگرا را ببوس