علی و امیدعلی و امید، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

علی و امید کوچولوهای88

منتظر اتفاق خوب

شیطنت های علی و امید

1389/12/9 23:43
نویسنده : maman ali & omid
1,226 بازدید
اشتراک گذاری

این کشو رو روزی هزار بار من میچینم و جمع میکنم و شما در عرض یک ثانیه همه رو می ریزید بیرون.....

کشو

داداشی نگا....مامان داره از ما عسک میجیرههههه.... 

                     

کجا در رفتی!!!

      

 

از هفت ماهگی هم در ادامه مطلب اینجا ببینید......

 

هفت ماهگی علی و امید

بلاخره طلسم مسافرت نرفتنمون شکست و همگی با هم رفتیم شمااااااااااااااااااااال

علی و امید

 اینم دایی کوچولوی علی و امید (دایی ابوالفضل)که علی رو بغل کردهچشمک

علی و دایی

اینم چهار دست و پا رفتن بینگولیاniniweblog.com

 

علی خوشملی

علی

امید ناقلا...

امید

اینم یه خنده خوشگل از امید که دلم نیومد نذارم......

امید

هشت ماهگی

از دست شیطونی هاتون که میخواستیم راحت بشیم یا وقتی میخواستیم  غذا بخوریم شما رو میذاشتیم توی روروئک.......زیاد دوست نداشتین برین توش واسه همین زود گریه میکردینniniweblog.comولی من گشتم عکسی رو پیدا کردم که دارید میخندید.....

امید

امید

علی

علی

نه ماهگی نفسای من

جدیداً یاد گرفتید که خودتون وایستید و امید یه دوقدمی هم بر میداره.

این علی که برای چند لحظه وایستاده......

علی

ساعت خواب.... صبحتون به خیر باشه مامانیاniniweblog.com

علی و امید

این علی آقاست....

علی

این آقایی هم که میبینید امیدهههههههههههه....

امید

علی رو ببینیددددددددد ماهی شده...... دلتو برم من.....

علی

ده ماهگی

ده ماهگی گلهامون با اول محرم مصادف شد .حاضر شدیم بریم خونه خاله ی مامان یا همون عمه ی بابایی برای هیئت......ان شاالله که این نوگلهای ما از یاران امام زمانشون بشن

امید جانم

امید

امید

علی جونی

علی

علی 

اینم عکسایی که مامانی خیلی حرفه ای گرفتهنیشخند

امید

امید

علی

علی

یازده ماهگی

علی و امید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دیبا و نیکا
7 بهمن 89 13:47
عکساشونو ببین آفرین به این مامان هنرمند و این سوژه های خوشکل دایی کوچولو رو عشقهههههههه
مامان علی
16 بهمن 89 4:10
سلام وااااااااای مامانی اینارو چه طوری تشخیص میدی؟ برا من که خیلی سخت بود خدا حفظشون کنه