علی و امیدعلی و امید، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

علی و امید کوچولوهای88

منتظر اتفاق خوب

عید دیدنی

1390/1/3 1:05
نویسنده : maman ali & omid
610 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلاااااام بهاری به عزیزای خودم ....خوبید مامانیا ؟؟؟؟؟

عیدتون مبارک باشه

امروز روز دوم عید بود .... دیروز رفتیم خونه بابا بزرگ من و بعدم خونه ی بابایی اینا .... شب اونجا بودیم وای که چقدر آتیش سوزوندین ..... انقدر شیطونی کردین که دیگه نفس من و بابایی در نمیومد که دنبالتون بیایم امروزم رفتیم خونه خاله های مامان سر زدیم .....

یه اتفاق بدی که افتاد این بود که گوشه چشم تو علی جونم خورد به میز و زخم شد یکم خون اومد .... با اینکه این همه مواظبتون بودیم ولی بازم انقد شیطونی کردی که اینجوری شد ....

اخ که دل همه رو کباب کردی .... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بهاره جون
3 فروردین 90 13:26
سلام سلام ... سال نو مبارک. همیشه به گردش و عید دیدنی...




مامان علی و امید:سلااااااااام گلم .... دلم براتون خیلی تنگ شده .... فدای تو .... سال نوی شما هم مباررررررک
زهره مامان پویا و پویه
4 فروردین 90 14:35
سلام خانمی .عیدتون مبارک . دو قلو های شما هم بزرگ می شن . نگرا ن نباش اما سختی های خودشو داره ..خوش باشید . پسرای گلنو ببوس


مامان علی و امید:سلام عزیزم ..... ممنون که به ما سر زدین ......اره منم میدونم بزرگ میشن ولی با چه مصیبتی خدا میدونه.....
امیدوارم عید شما هم مبااااارک باشه ....
سمانه مامان پارسا
6 فروردین 90 13:21
تقدیر تقویم انسانهای عادیست و تغییر تدبیر انسانهای عالی...
زندگیتان پر از تغییرات عالی
زهرا جان عید بر شما مامان و بابای گل و پسرای دسته گلت مبارک


مامان علی و امید: عید شما هم مبارک ....
حنا
7 فروردین 90 17:01
سلام زهرا جونم
عیدت مبارک خوشگلا رو ببوس
قالب وبت هم خیلی نازه



سلاااااام عزیز دل .... خوبی خانم جونم .... دلمون یه ذره شده براتون......ممنونم از تعریفت...
مامان محمدين
11 فروردین 90 1:04
سلام. سال نو مبارك.

بيا از 1سمليت بگووووووووووو. علي بهتره انشاالله؟؟؟؟؟؟
از دست اينااااا.


راستي تهران بودم سي دي هائي كه فرستاده بودي رو ديدم.

بي نهايت ازت ممنونم. بسيارررررررررررررررر جالب و زيباااااااااااا.ممنونتممممممممممممم.

خير دنيا و آخرت رو ببيني خواهرررررررررررر.



مامان علی و امید:سلااااااام به گل خودم ... خوبی خانومی .... ما که کاری نکردیم قابل نداشت .....
نسیم
11 فروردین 90 1:24
سلام
عیدتون مبارک
واقعا درکتون می کنم


مامان علی و امید:سلام .... عید شما هم مبارک ....
ممنون از ابراز همدردیتون
مامان ماهان
12 فروردین 90 9:04
سلام چه پسرای نازی شیطونی میکنین مثل ماهان من وای وای وای


مامان علی و امید:سلام .... خدا به دادمون برسه ....مال ما که دو تا هستن پدرمون در اومده
زری
14 فروردین 90 9:23
سلام

سال خوبی رو براتون ارزو دارم ایشالله در کنار همدیگه شاد شاد باشین


مامان علی و امید: سلاااام .... ممنونم خانمی .... امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشین ...
مامان ماهان
14 فروردین 90 9:25
خداییش شیطونیهاشون شیرینه حالا بماند که ما چه به سرمون میاد


مامان علی و امید:انقدر شیرینه که دل ادمو میزنه .....
ههههههههه