علی و امیدعلی و امید، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه سن داره

علی و امید کوچولوهای88

منتظر اتفاق خوب

کاش!!!!!!!!!

1389/12/18 23:09
نویسنده : maman ali & omid
549 بازدید
اشتراک گذاری

گلای مامان خوبید .....

نمیدونم الان که شما دارید این پست رو میخونید چند سالتونه .....چیکار میکنید ؟؟من کنارتون هستم یا نه ؟؟ کاش ادم از آیندش خبر داشت !!!!!!!

الان برده بودمتون حموم یه لحظه رفتم تو فکر! داشتم به پاهایت نگاه میکردم امیدم ....یاد موقعی که تازه به دنیا اومده بودین افتادم که چقدر کوچیک بودین ....پاهای قشنگتون انقدر کوتاه و کوچیک بود که با دیدنشون دلم ضعف میرفت .... ولی الان وقتی به قدتون نگاه میکنم واقعا لذت میبرم و تعجب میکنم که چه طور یک سال به همین سرعت گذشت و شما بزرگ شدید .....

چند روز دیگه بیشتر به عید نمونده .....این دومین عیدیه که شما کنار ما هستین .....اخ که پارسال چقدر کوچیک بودین .....امیدوارم صد سال عید رو کنار هم جشن بگیرید ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamane amir ali
19 اسفند 89 18:06
naziii rast migia in omre mast ke che asoon migzareh .donyayeh bi ensafieh .del mibandi ama baiad bezari va berii.hamishe az khoda mikham in donia ra tamam koneh va hame khoobo shad kenare azizaneman zendegi bi moshkeli dashteh bashim.ama hekmateh khoda ra khodash danad va bas.

مامان علی و امید:نمیدونم ....واقعا خدا بهتر از هر کسی حکمت اینها رو میدونه .....
ممنون که به ما سر زدید ....
ليلي
21 اسفند 89 16:55
سلام . خيلي لذت بخشه با اين وروجك ها كنار سفره هفت سين و شروعي دوباره و .........ببوسشون گل پسرها رو.


مامان علی و امید:اره واقعا لذت بخشه .... فقط خدا باید به ما یه صبر جمیل بده ....
ممنون که سر زدین ....